My first duckface in years!..

 
Sexig jag vet! 
Sitter just nu och kollar på House vilket jag inte förstår varför jag gör då jag tycker serien inte alls är bra.. 
Men jag får stå ut! Imorgon har jag tagit ledigt ifrån skolan då jag ska iväg till sjukhuset i Karlstad och 
göra en sak.. Är inte speciellt taggad om det ska bli något blodprov så sticker jag som ett stolpskott!!
Hatar nålar och mår inte speciellt bra av att ta blodprov.. 
 
Har ni något förslag på vad jag ska göra? ;)

Sandra

2012-10-09 - 22:45:14
Usch vad drygt med sjukhuset.. :( hoppas det går bra!

madde!

2012-10-09 - 23:35:48
sv: okej härligt!

eRaey

2012-10-10 - 04:24:40


Vad ska du göra idag? :)

Kram

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: