Slutat för dagen!

 
Nu har jag slutat för dagen efter att ha haft dryckeskunskap.
Men dagen kändes otroligt onödig då jag började kl 10 och hade
ingen lärare på första lektionen sen 12:20 började dryckeskunskapen
och vi hade max 1 timmes lektion! Drygt va? 
Men nu ska jag ta och dra ner i "centrum" för att bara vara allmänt dryg
eftersom jag inte kan åka hem förens kl 3 så jag åker med mormor hem!...
 
HEJ HOPP GUMMI SNOPP!

Johanna

2012-10-15 - 17:30:40
Hoppas huvudvärken släpper!

Tilda

2012-10-15 - 18:35:41
krya på dig!!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: