SVENSKA

Har just nu svenska och arbetar med Ellen, och den novellen vi arbetar med SUGEEEER! 
Men de är bara att bita ihop och göra frågorna om novellen! 
Ska bli skönt att få komma hem idag eftersom jag varit hos michelle
hela helgen och jag saknar Norpan så det är någe sjukt! 
 
fixar tävlingen ikväll, ber tusen gånger om ursäkt igen för förseningen!!!!

Fanny

2012-09-03 - 16:38:04
SV: Jaa, allt är bra! Hur är det med dig? (:

Frida

2012-09-03 - 16:51:43
Sv: Ja den har jag sett! :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: