pepp!

Nu ska jag sätta mig och kolla på Toddlers & Tiaras för mig själv. Har inte mått så jätte bra idag så har bara tagit det lugnt! Lagade precis mat och det fick bli curry kyckling med pasta och det va jätte gott! ♡

Felicija

2013-04-19 - 19:45:58
Oh vad fin blogg! Ser att du gillar foto! Besök gärna min blogg och se mina foton :)

△ ida.

23:04:19 - 2013-04-19
Toddlers & Tiaras är så underhållande, för de är så idiotiska i den serien hahaha :') Men asså, använder sin 1-12-åriga dotter till modell? Jag menar omg hahah
sv; tack så mycket! c:

Filippa Wallin

07:06:13 - 2013-04-20
sv: Tack så hemskt mycket fina du! Hoppas du får en fin dag! Kram kram!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: