So true!

 
Just nu kollar jag på Here comes honey boo boo på youtube. Finns inte ett skit på tvn. Igår blev fick jag en väldigt konstig känsla som jag inte vet om jag är reda för.. Shit.. Varför kan inte allt bara vara enkelt?

Ponnydressyr - Sara

13:37:00 - 2013-04-27
Vilken fin blogg du har! :)

Vad tycker du om att icke hästmänniskor ofta inte respekterar hästar? Dela gärna med dig av din åsikt här: http://ponnydressyr.se/2013/april/respektera-varan-sport-2.html#comment :)

Mathilde

2013-04-28 - 01:52:15
SV: tack.. =)

ja verkligen so ture!!! =S

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: