CAVIAR

Igår fick jag hem Ciaté Caviar Manicure och jag älskar det! Köpte den ifrån Members för 109kr när de egentligen skulle gå på 219kr. Fick även hem den lilla kronan jag köpte på en skitdålig sida som jag aldrig kommer att beställa från igen... Fick en tullavgift på 223kr idag, Fyfan! Men iaf så ser Norpan ut som en blomma på bilden! ✿

Malin

2013-08-16 - 20:39:15
-ja! :D

haha aw hunden :D

ellagrangard.blogg.se

10:48:17 - 2013-08-17
Tråkigt när det kommer upp dåliga nyheter mitt i allt. Som tröst kan jag säga att kronan var JÄTTE fin! :)

Olivia Magnusson

15:25:53 - 2013-08-17
Jag har det caviar-nagellacket fast svart/blå, och mitt ramlade av efter bara någon timme efter det hade torkat... Men ska minsann ge de en andra chans :D

sv: hihi,ja :D
kramis♥

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: