VÄDRET

Instagram: Sophielarssoon 
 
Idag finns det inte mycket man kan göra eftersom vädret inte tillåter en att spendera tid ute. Så sitter o planerar en Ullareds resa nästa månad eller när det finns bussresor ner dit! Mormor & Morfar är där just nu och efter att ha varit inne på Ullareds blogg så blev jag sugen på att handla där, mormor handlar med julkappar osv. Har bara varit i Ullared en gång och de vore roligt att åka dit igen! Men de är ganska lång från där jag bor, tar ca 3-4 timmar ner!  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Olivia Magnusson

13:46:52 - 2013-08-08
åh ullared är såå roligt, har min stuga 30 minuter från ullared. Så jag besöker de typ 3-4 gånger per sommar :D

sv: hihi,taack :D
kramis ♥

Malin

13:55:06 - 2013-08-08
-jaa visst gör man :( det är inte såå himla lång tid kvar till vinter och snö ändå :( fast fortfarande är det sommar så man får försöka njuta det sista!

LINNEA

2013-08-11 - 11:33:18
sv; aha guu va nice ! vill också ha hah a! :(

fina bilder! följ gärna mig @linneapyrro

melliie

2013-08-15 - 14:29:38
Hej!
DU vann min tävling om ett nagellack. skulle du kunna maila mig på [email protected] och skriva din adress + vilket nagellack du ville ha? kram på dig :)

Rebecca

2013-08-16 - 11:11:58
Jättefin blogg du har! :)
Lust att kolla in min?
Kram

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: