SAKNAR

 
Gud vad jag vill ha tillbaka detta håret både färgen och klippningen. LOVE IT!
Så drygt att hår ska växa osv. Kan ju säga att mitt hår är en aning längre oh mörkare nu.. 
Sen är det jag själv som klippt håret där, klipper alltid mig själv då varje gång jag varit hos frisör blir jag otroligt besviken och ledsen och är alltid nöjd när jag själv får klippa det precis som jag vill! Förstår verkligen inte varför jag inte valde Frisör linjen... 
 
Vad tycker ni passade detta mig?

madde!

2013-02-24 - 00:42:59
sv: inga problem! hoppas du haft en bra lördag:)

elin

2013-02-24 - 11:40:26
Vad ska du fotografera?

Amndz

2013-02-24 - 11:55:41
Personligen tycker jag att det är snyggare nu! Men det spelar ju inte så stor roll vad någon annan tycker, kör på det du trivs mest med. ^^

Frida G

2013-02-24 - 20:56:40
SV: jag sitter och svarar på kommentarer, allt bra? :)

viki

2013-03-01 - 22:24:32
Fin du är :))
Vilken fin blogg du har!! :D
KRAM

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: