Think Yourself Lucky

CANON EOS 1000D + TAMRON 55-200MM       FOTOGRAF: Sophie Larsson (jag) 
 
Som jag skrev för ett tag sen fick jag hem en liten gåva från Ladbrokes. Vilket var jätte roligt! 
Tanken va lite att jag skulle se om dessa prylar skulle ge mig mer tur än vanligt och att jag sedan skulle skriva om det för er läsare! 
 
När jag fick hem grejerna så började jag direkt att sätta på mig fyrklöver-örhängena och hästsko-halsbandet, men eftersom klockan va efter 6 på kvällen så blev det inte så mycket att känna efter. Men dagen efter började jag bära dem varje dag och ska jag vara helt ärlig så är det lite läskigt att jag faktiskt, har känt mig mer tursam. Think Yourself Lucky va nyckelordet och jag har aldrig annars känt att jag haft direkt tur och lite kul att jag gör det med bara några prylar. Har inte hunnit läsa ut lexikonet än men har läst lite i den och det står ganska intressanta saker i den. Där samma med chokladen den va verkligen jätte god. Katten låter jag vinka under dagarna då den förde lite oväsen (jag är super känslig för ljud på natten). 
 
Har ni otur ibland? Då skulle jag rekomendera lite lyckoprylar :)

aschmanda

2013-01-29 - 22:33:23
Lite lyckoprylar skulle behövts någon gång ibland iafall :)

nathalie

2013-01-29 - 23:09:36
Jag går först visningar nu under modeveckan sedan blir det fotografering på fredag och fest på lördag. Bara en skoldag för min del denna vecka, hur skönt som helst! För din del då? :)

Sandra

2013-01-29 - 23:25:29
Sv; Okej samma här! :D

Siri

2013-01-29 - 23:43:32
svar: hiih ja jag hoppas det!! xx

LINNEA

2013-01-30 - 08:49:48
sv; ja de va de också :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: