TÄVLING!

Klockor är en av de bästa accessoarer just nu tycker jag! Så varför inte va med och tävla om dessa ombloggade klockorna? Klockan går även att köpa för 200kr inkl frakt, Skriv bara ett mejl till [email protected]
 

Var med i Tävlingen:
1. Gör ett nytt inlägg på din blogg/Facebook om denna tävlingen!

2. Skriv vilken färg och typ av klocka du skulle vilja vinna!

3. Följ mig på Instagram ( Sophielarssoon ) & skriv här vad du heter! 

 

Regler för att delta:
- Du ska ha gjort ett inlägg på din blogg!
- Du ska följa mig på Instagram!

TÄVLINGEN HÅLLER PÅ TILLS FRE 5/7-13

AVSLUTAD!

 

Josefina

2013-07-01 - 19:12:04
Jag fyller år i augusti och önskar mig ett objektiv, skulle du snälla kunna gå till det här inlägget -> http://josefinaalg.blogg.se/2013/july/hjalp-mig.html#comment och tipsa mig om bra objektiv som jag kan önska mig :)
Tack, kram!

Alexsandra

2013-07-01 - 20:43:10
Är med!
Jag har gjort ett inlägg på min blogg: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se/2013/july/tavlar-om-en-klocka.html#comment

Skulle vilja vinna typ en sån klocka som jag har ringat in på bilden på mitt inlägg.

Jag följer dig nu på instagram: Lovepotoalexsandra

Alexsandra

2013-07-02 - 09:53:02
Jag vet inte om du fick min förra kommentar att jag var med!?

men jag följer dig iallafall på instagram: Lovephotoalxsandra
Gjort ett inlägg på min blogg och typ en sån klocka som är inringad vill jag ha½

Malin

12:43:47 - 2013-07-02
-ingen fara hihi :D
vad gör du då? :D

Fatma

16:38:42 - 2013-07-02
Nice!

Josefina

2013-07-02 - 21:48:37
Hej, åh vilka fina klockor!!
Jag är självklart med och tävlar, och skulle vilja vinna klockan på den sista raden som är vit med stenar runt sig :)
Jag har gjort ett inlägg på min blogg- http://josefinaalg.blogg.se/2013/july/tavling.html#comment
och jag följer dig på instagram- josefinaamandaa heter jag där :)

elin

2013-07-02 - 23:29:15
Jag är med och tävlar!! :)

Jag heter ceags på instagram och här är länken till mitt inlägg:
http://ceags.blogg.se/2013/july/jag-ar-med-och-tavlar.html :)

Amanda Westberg

19:17:41 - 2013-07-03
Jag är med! :)
Här är mitt inlägg: http://amandawestberg.webblogg.se/2013/july/tavlar-om-en-klocka.html#comment
Jag heter "kaosbarn" på Instagram
Och jag vill ha den vita klockan med guld och "pärlor" på :)

Alexandra

2013-07-05 - 10:31:16
Vem vann då? Vart står det? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: