Jag kommer byta blogg!

Japp ni läste rubriken rätt! Jag kommer att byta blogg.. Men detta kommer att hända på lördag då den nya bloggen har juldesign osv. Jag har även lagt över några inlägg ifrån 2013 på nya bloggen så den är inte helt tom när den öppnas! (Den är lösenordsskyddad just nu) ♡
 
Himlen såg ut såhär runt 3 idag! Så fint.. 

Ida Lindborg ♡

21:21:12 - 2013-11-27
Sv: hihi ja :D
åh synd att den var såld då hihi, hör av dig om det är något annat du hittar! :D kram

LINNEA

2013-11-27 - 22:50:08
sv; de gäller att ha motivationen! de kommer gå bra :) kram

malin

07:27:47 - 2013-11-28
Kul med juldesign! jag behöver egentligen också byta header nu känner jag.. haha!

Olivia Magnusson

09:19:49 - 2013-11-28
Åh va fint :D
Roligt att byta blogg med :D

sv: tusen tack :D
kramis ♥

Amanda

10:17:31 - 2013-11-28
Kul med ny blogg, ska bli spännande att kika in på sen :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: