Längtar tills snön kommer! eller?

Canon EOS 1000D + Tamron 55-200mm    /    Sophie Larsson
 
Just nu sitter jag och gör det sista på nya bloggen inför imorgon då jag flyttar den! Hoppas verkligen ni kommer o gilla hur designen er ut osv. Sen är det ju inte långt kvar innan min adventskalender börjar! KUUUUL!!
Sen längtar jag tills man kan ta fina frost bilder ute! ♡

olivia

2013-11-29 - 16:57:04
sv; okej vad roligt :)) jag har ganska många men mina favoriter är l0ve.blogg.no, betinabf, tcmn, sophieelise, auroramohn, stina, annais och torhiild haha :D (allt är blogg.no bakom)
kram

Robin

18:19:14 - 2013-11-29
Jag känner exakt samma sak. För i Strängnäs så regnar det bara :S

Nicke

2013-12-25 - 00:25:39
Här är bara regn och 10 grader varmt.

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: