Q / A

Är det dina riktiga naglar? :D
SVAR: Ja det är mina riktiga naglar! :)
 
Vart köpte du dina Johnny Bulls? :)
SVAR: Jag köpte dem på Wassens.se för 1199:- 
 
Hur får du massa gratis saker? :)
SVAR: Jag blir kontaktad av olika företag!
 
Har du några tips på hur man får fler läsare till bloggen? :)
SVAR: Mycket bilder och bra bilder och inte så mycket text! Gå även med i olika grupper på fb där du kan länka din blogg! HÄR är min!
 
Jag har läst din blogg jätte länge men på senaste tiden har du slutat blogga då och då, varför? :(
SVAR: Jag  vet och jag skäms.. Men ibland får jag inte tid eller inte har någon inspiration! :/
 
När kommer din roomtour? :D
SVAR: haha jadu... ska försöka göra den så fort jag kan men eftersom jag inte har en filmkamera då ska jag försöka lösa det ;)
 
Är din hund rumsren? om hon är det, hur lång tid tog det? :)
SVAR: hmm, tror det tog någon vecka bara. Men i början kunde hon typ inte hålla sig alls när hon vaknat på morgonen :P 
 
Kan inte du göra ett inlägg om Norpan? om när du hämtade henne typ? :D
SVAR: Ja det kan jag väl göra! ^^ 
 
 Är Norpan din eller familjens? :)
SVAR: Norpan är min :)
 
gud vilken söt hund!! är det din & vilken ras? :)
SVAR: Norpan är min och är en 4-vägskorsning som vi kallar det haha! Hon är Papillon, Chihuahua, King Charles och Nakenhund :)

Veronica Eriksson

2013-11-11 - 18:05:10
Du har verkligen en jättefin blogg, hit kommer jag garanterat tillbaka! Keep it up! :)

malin

18:29:26 - 2013-11-11
håller med om att din hund är grymt söt!! :)

Celine

2013-11-11 - 18:47:56
- Sååååå gott!

Daniella

2013-11-11 - 20:40:19
Åh, dina designer är verkligen jättefina :D

Elin

2013-11-12 - 07:45:34
Allt bra?

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: