10# Just That simple

Just that simple
 
Just that simple by sophielarssoon
 
Är lite små sur just nu eftersom att de var stängt idag och imorgon där mitt paket ligget så pappa kunde inte ta ut det.. Vill verkligen ha det som är i paketet, kan ni gissa vad det kan vara? Nu ska jag i alla fall ta mirakel kuren mot ont i halsen eftersom jag åkt på det igen! Vill inte bli sjuk....
 

Sanne-Madeleine Håkansson

17:54:59 - 2013-10-26
vart är koftan ifrån? älskar den där mössan!
sv: bra dem var msnyggast ;) plus att dem går och matcha till allt..

Ella Stork

22:49:39 - 2013-10-26
sv: tack så mycket, ha en fortsatt trevlig helg :) kram

Elin

2013-10-26 - 22:59:58
allt bra?

evelina

2013-10-27 - 16:29:36
Snygg outfit!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: