depressed by the weather

Idag är det regn och rusk ute, vilket gör att man får hålla sig inne! Pappa är iväg te stan för att köpa Pellets och då bd jag honom även stanna till o hämta ut ett paket åt mig, så får hålla tummarna på att de hade öppet när han kom! Lägger ut bild på det senare! ♕

amanda

2013-10-26 - 13:17:56
vilken fin bild!

Michelle

13:34:37 - 2013-10-26
Fin bild.. håller tummarna för att din pappa kommer hem med ditt paket från posten ;)

Linii

2013-10-26 - 15:48:10
Mysig bild :)

Sv: Tack, ha en bra fortsatt helg :)

malin

18:37:24 - 2013-10-26
samma väder här :( men tycker det är lite mysigt ändå, att inte behöva göra någonting nu på helgen när det regnar ute! typ ligga hemma och kolla serier när det regnar är huuur mysigt som helst! :)

Linnea

20:56:26 - 2013-10-27
Så fint foto! :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: