KARLSTAD



Go kväll på'er! jag vet att ja inte har gjort några inlägg men imorgon kör ja igång som vanligt. Igår va ja på möte o föreläsning eller vad man ska säga i KD och det va inspirerande! Ska på ett event på söndag i Karlstad på STAT. Sen lite andra saker! ☆

malin

22:29:05 - 2013-10-01
så fin!!

melliie

2013-10-02 - 15:24:07
Hej!
Har du en iphone 4/4s eller en 5a? delta i min tävling isåfall..tävlar ut ett grymt snyggt chanel iphone skal! http://fames.se/melliie/tavling-i-samarbete-med-hopedesign/#comments

ha det bra<3

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: