REVIEW 1001 EXTENSIONS!

För ett tag sedan kontaktade ett företag mig och undrade om jag ville testa deras hårförlängningar och självklart ville jag det! Jag har använt håret ett tag nu och jag har även använt löshår förut från ett annat företag. Jag valde clip-on's i 50cm i lockigt hår eftersom jag oftast har lockigt hår, jag chansade på färgen men det passade jätte bra så hade riktig tur! 
 
Håret är äkta människohår och där med gör att jag skulle kunna färga det eller att shamponera det osv. Utan att något händer! Det är väldigt lent och lätt o kamma ur om det skulle bli tovor! Jag är jätte nöjd med håret och även priset på det för o vara äkta! 
 
I paketet ingick 2st med en clip-on, 2st med 2 clip-on, st med 3 clip-on & 1st med 4 clip-on!
 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL 1001EXTENSIONS!

amanda

2013-10-18 - 18:37:06
super fint!

Josefine

2013-10-19 - 13:32:30
Nu har jag kommit på min sminkning jag ska ha på halloween. Vill du så får du gärna hjälpa mig säga din åsikt om hur jag ska ha håret. Utsläppt eller uppsatt :)
Kram!

malin

19:01:33 - 2013-10-19
gud så fin du är! :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: