Gårdagen!

Gårdagen va jätte rolig och tyvärr tog jag inte mer bilder än dessa vilket jag ångrar mycket nu! Idag känner man verkligen av att hösten närmar sig med stormsteg då solen skiner men usch vad det är kallt o ruggigt. Hade inte tänkt ta fram OnePiece'n fören typ "vintern" men nu åkte den i alla fall på! Mysigt.. ♕

jessica

14:03:30 - 2013-09-01
Ja precis, förstår hur du menar :) försöker med det faktiskt men jag skriver kanske inte tillräckligt intressanta ord/meningar ;)

Emma Mäki

16:19:54 - 2013-09-01
Åh vad gott!! :) Blev inte lite avis nu ;)

Marlene S.R

17:20:39 - 2013-09-01
sv: haha nä inte då man tänker efter, men ändå, haha .. :)

LINNEA

2013-09-01 - 19:03:52
åh va gott!!

Jennifer

20:45:18 - 2013-09-01
Var också på kräftskiva igår haha :D Gillar du kräftor?

fannie karlsson

2013-09-03 - 12:14:06
åååh, kräftskiva :O:D så gott! men inte hunnit äta det iår. bara ätit lite färdigskalade, men det är ju fusk :D så ska se om jag hinner äta kräftor i år eller inte :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: