VS & Q / A

Förra veckan så fick jag hem mina nya dofter från Victoria's Secret, dofterna va Sheer Love & Strawberry & Champagne! Sheer Love va på rea så istället för 119:- så kostade den 89:- (Nordicfeel) Så nu äger jag 3 olika dofter från VS men min favorit är ännu Pure Seduction! ✿
 
Nästa dofter jag kommer att skaffa - Vanilla Lace, Mango Temptation & Coconut Passion
 
Vad hände med din kamera?
SV: 2011 så åkte jag med en kompis till Danmark och under resan tog jag massa kort med min dåvarande kamera, när jag åkte hem stannade jag kvar hos min dåvarande kille. Vi tog senare på kvällen hans moped hem till mig och påvägen stannade vi till vid Lindfors där min packning från Danmark låg. vi tog med oss det på mopeden. Vilket nu va en otroligt dålig idé. Det var inte förens ja va hemma som jag märkte att hela kameraväskan hade smält plus stor del av kameran. Men som tur va tog färsäkringen så jag fick en ny och bättre, mer tur va att minneskortet från resan klarade sig! Puh.. 

malin

2013-09-04 - 16:50:43
men ååh underbara dofter!! Även skitfin bild! :D

Josefine ♔

17:42:20 - 2013-09-04
Haha ojdå! :o

Sv: Ja visst var det!! :)

selma

2013-09-04 - 17:52:58
allt bra? :)

LINNEA

2013-09-04 - 18:21:59
sv; haha oj :((( men tur att du fick ny och att kortet klarade sig!

jo nu hade dom svarat, men dom hade mycket förfrågningar nu så dom tackade nej. men att jag skulle höra av mig senare vid nåt tillfälle igen :)

ååh va gott måste också köpa sånna (A)

Nicole

2013-09-04 - 20:47:22
Hej jag undrar om du vet någon som kan fixa en design åt mig eller kan du det ?

Celine

2013-09-04 - 21:39:48
Åh jag älskar dom där!

- Tack så mycket! :)

tess

2013-09-04 - 22:40:14
strawberry champange tycker jag om :)

Linda

2013-09-04 - 23:06:43
super nice!

jessica

14:37:28 - 2013-09-05
minst 8 stycken, hehe :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: