Foto tävling "din bästa sommar bild"



Nu är det äntligen dags för en fotofävling igen. 


Temat denna gång är eran bästa
sommar bild! hur bilden ser ut är upp till er.
Så länge bilden är tagen av DIG!!

Det ni vinner är länkning + mouseover bild i min
meny som kommer sitta där tills nästa tävling!
TEMA: Din bästa sommar bild!

FÖR ATT DELTA MÅSTE DU:
Lägga upp fotot du vill delta med som ett inlägg i din blogg bilden måste vara 700px bred! 

Efter det ska du länka till detta inlägg under bilden och skriva att du är med i en fototävling!

Sist men inte minst skriv en kommentar här med en direktlänk till inlägget och det foto du tävlar med.


Regler i tävlingen är...
- Fotot ska vara taget av dig.
- Du får endast anmäla en bild, inget collage dvs.
- & tävlingsbidraget ska vara inskickat senast den 10:de Augusti kl. 23.00
Vilket ger er 2 dagar att ta fotot!
När inskickningsdatumet är förbi kommer jag att välja ut 1-5 stycken
fotofinalister som man ska få rösta på.
Lycka till nu och var kreativa !
Regler i tävlingen är...
- Fotot ska vara taget av dig.
- Du får endast anmäla en bild, inget collage dvs.
- & tävlingsbidraget ska vara inskickat senast den 30:e September kl. 23.00
Vilket ger er 14 dagar att ta fotot!
När inskickningsdatumet är förbi kommer jag att välja ut 1-5 stycken
fotofinalister som man ska få rösta på.
Lycka till nu och var kreativa !



SAKER SOM INTE HAR MED TÄVLINGEN ATT GÖRA, KOMMENTERA I INLÄGGER UNDER!



paula

2011-09-17 - 17:10:28
sv: jo det är bara bra idag, själv ? :):)

josephine

2011-09-17 - 17:19:31
sv roligt och höra :D

nathalie

2011-09-17 - 17:27:48
Hej, fin blogg! allt bra?

vilken kamera anvönder du? kram<33

Michelle

2011-09-17 - 17:30:43
SV: okej härligt ;)

Maja

2011-09-17 - 17:44:34
sv: Det är bra ! Sj ? :)

malin

2011-09-17 - 18:09:42
sv: skönt :) vad gör du i helgen?

kram

Amanda.

2011-09-18 - 15:56:20
jag är med :D

kettan

2011-09-19 - 16:24:51
sjukt fint fotto =)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: