IKON TIPS!




DET FÖRSTA NI SKA GÖRA:
1. gå in här!!
2. sök på vad ni vill ha för ikon, en kamera? hjärta eller vad ni nu vill ha! MÅSTE SKRIVA NAMNEN PÅ ENGELSKA!!
3. Välj den ni vill ha!
4. Välj storlek 16x16
5. När ni klickat på den går ni upp lite där ni ser bilden igen och klickar spara som!
6. sen går ni in och laddar upp bilden på bloggen och kopierar bildens adress!
7. DENNA ska in i alla kodmallarna över </head>


<link rel="shortcut icon" href="HÄR SKA ADRESSEN IN!!!!!">

a

2011-09-30 - 10:08:32
sv; okejokej trevligt! :D

Nea

2011-09-30 - 10:09:08
Ja exakt :)

Sophie

2011-10-17 - 18:22:09
Hejsan, din blogg är riktigt fin och gillar den skarpt :)

Men jag har en fråga om hur du får bilderna från ena sidan till andra?



MVH Sophie tack på förhand :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: