länkbyte!

Tycker ni ska kolla in denna härliga tjejs blogg!! :)
http://gunbitch.blogg.se/




Vill du göra länkbyte?
har du över 100 besökare så äre bara o kommentera!

elsamy

2011-09-27 - 19:00:10
Nu sitter ja hemma o plugga (:

Va görs imon? :p



Kan du inte länka mig? Jag har inte 100 men typ 20 st.. xD

Kram! ♥

Gossanfoto

2011-09-27 - 19:31:07
Tjena tjejen! Det hade ju vart jättekul med länkbyte! Jag har ungefär 90-120 läsare i snitt, Har aldrig testat det förrut, men vi båda gillar foto, vad säger du? :)

Stor Kram! //Josefine Hellgren

Gustav Åkerblom

2011-09-27 - 20:22:27
Heej !

Nu är dagens blogg vinnare lottad, så det är bara att titta in och se hur det gick // Gustav Åkerblom fotoblogg

www.uor.blogg.se !



Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: