LÄNKBYTE!

De bästa bloggarna jag vet är nog fotobloggar, eftersom jag själv är så insatt i fotografering!
Så nu gör jag ett länkbyte med denna söta tjejen! Hon tar jätte fina bilder och inspererar!
Hon skriver om sig själv, massa olika fotografier, tips och olika trix, resor och lite annat! :)
tycker verkligen ni ska kolla in om ni är fotointresserade! :)
http://gossanfoto.blogg.se/

Anonym

2011-09-29 - 08:54:57
Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Hoppas att det var du som vann!! För att kolla det går du in på den här sidan:



http://svettlukt.blogg.se/2011/september/do-it-right.html#comment



- Du får såklart en ny chans om du inte vann



ps: imorgon kommer tips för hur du får bort fettet på kroppen :)



Kramkram , Bea!

Destiny

2011-09-29 - 11:43:49
Jag har alltid varit kär i den här blogg designen http://canonbra.blogg.se/ tycker den är ren och enkel men sticker endå ut lite. Den är jätte fin. Men sen vill jag ha den centrerad så allt är i mitten av sidan och inte så långt ut. Som hos dig din är med super fin! Du är verkligen en ängel. Lovar att länka din blogg i hela 2 månader varje dag hihi <3

Julia

2011-09-29 - 13:06:15
Fin blogg!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: