FOR ANDROID PHONE PART 2!



Nu tänkte jag berätta om GO SMS! En app jag tycker mycket om som tillhör Go Launcher ex
Jag tycker att min Samsung Galaxy s2 ser väldigt tråkig ut när jag är inne på sms och så vidare.
Så jag laddade ner Go sms för att prova och jag blev riktigt nöjd! 

1. Ni gör nästan likadant som på Go launcher ex gå in på Play butik och sök på GO SMS och ladda sedan ner den!
2. när ni gjort det så när ni går ur sms så kommer det komma upp slutför med antingen go sms eller den gamla oh ni ska bocka i en grej först sen trycker ni på go sms! 
3. nu är det bara att använda! 
 
Byta tema? 
1. när du är inne på go sms så drar du åt höger med fingret och då byter det sida där finns det massa olika knappar och där finns även tema! 
 
typ såhär:
 

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: