Intressant fakta!

Vad heter du?
Sophie Helena Erina Larsson

När är du född?
Den 2 november 1993

Hur lång är du?
169-170

Vilken ögonfärg har du?
Ljusblå

Vad har du för sko storlek?
38-39

Favorit djur?
Katt och Hund!



Har du något husdjur?
Ja jag har katt och hund!


Har du några syskon?
Emelie Larsson

Hur många är du moster till?
Ingen än!

Vilken är din favoritglass?
Svårt att välja gillar många


Favoritserie?
Pretty Little Liars är jag inne på nu, väntar dock på season 3 av The walking dead!

Favoritfilm?
LOL, From prada to nada, Beastly, m.m kan lägga ut inlägg på filmtips senare!

Favoritmat?
Stuvade macaroner och falukorv, skekt fisk med spenat, thai mat, kina mat, grillad lax kall sås och potatis gratäng! Biff lindström med gräddsås och potatis, porterstek med potatis och sås, Jag älskar mat men det är väl inte så konstigt! Eftersom jag går hotell-restaurang linjen!

 

Favotit årstid?
Sommaren men det tycker väl alla!

 

Vilken "roll" hade du grundskolan?
halva grundskolan va jag nobody! Efter det va man väl "Poppis" eller något!

 

Brukar du festa?
Ja det gör jag, älskar att få umgås med vännerna och skaka rumpan lite på dansgolvet!

 

Favorit krog/uteställe?
Jag hamnar för det mesta på Score i Karlstad! är ibland på Köket i Filipstad!

 

Om du inte hade valt hotell-restaurang linjen vad skulle du då valt?


Jag hade gärna velat bli psykolog eller kontorsnisse!

Hur många kompisar kan du berätta allt för?
4-5 st, alla mina vänner är pålitliga!

 

Hur beksriver kompisar dig som person?
Ingen aning haha!



Hur beskriver du dig själv?
Korkad, smart, snäll, vänlig jag är nog det mesta även ond och det dära!

Vilka länder har du varit i?
Sverige, Danmark, kreta!

Vart vill du resa?
London, Los Angeles, New York, Irland, skottland!

En dag du aldrig glömmer?
När jag hämtade Norpan!

Amanda ❀PHOTOGRAPHY

16:44:30 - 2012-08-27
Jag är med och tävlar med denna bild : http://photoobymee.blogg.se/2012/august/en-fototavling-till-hos-sophie.html#comment

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: