Svampplockning och hämta grejer!

CANON EOS 1000D +55-200MM
Fotograf: Sophie Larsson (jag)
 
Sitter just nu och funderar lite på dagen. Innan 12 idag sticker jag mormor, mamma, Majlis och Carina iväg och plockar kantareller i skogen. Efter det ca vid 3 eller något sticker jag till brattfors och hämtar mina saker och flyttar hem igen! Ska bli lite jobbigt att åka dit men jag får ta tjuren i hornen och göra det! 

Sen vill jag spoila lite för er att jag och Linnéa kommer ha mega fotograferingen här framöver! längtar själv till vad vi hittar på för något udda ;)

love skullcandy ♥

11:20:39 - 2012-08-06
*svar:* kul att du håller med! alltså, jag gillar nya blogg.se, men när det strular, så saknar jag gamla blogg.se sjukt mkt!!
Svar: Tycker nästan nya blogg.se krånglar hela tiden :/
Sophie Larsson

Elionia

11:59:25 - 2012-08-06
fin blogg du har :)
Svar: Tack så mycket :) Allt bra?
Sophie Larsson

Anonym

2012-08-06 - 12:25:04
fin blogg

Sandrachamoun.webblogg.se
Svar: Tack så mycket :) Allt bra?
Sophie Larsson

sandra

2012-08-06 - 13:49:19
sv: minns faktist inte, googlade fram den på nått sätt :)
Svar: Okejokej, för den va fin :)
Sophie Larsson

- behuy -

16:08:24 - 2012-08-06
hoppas du får en fortsatt bra dag !
Svar: Detsamma, det är ju helg snart så :)
Sophie Larsson

Elin

2012-08-07 - 11:30:59
Jätte fin blogg :)
Svar: Tack så mycket :) Allt bra?
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: