16 DECEMBER!

 
För att hitta Space bilder söker du bara på google!
Använd alltid någon som är större än din bild!!
 

Jossan

2012-12-16 - 12:25:57
Vilket bra tips! Allt bra? :D

Ebba

2012-12-16 - 13:25:09
Sv; tack detsamma! :)

Liie

15:13:32 - 2012-12-16
Ett mycket bra tips om att smeta ihop två bilder, men kanske lite dumt att uppmana till bildstöld?

samira

2012-12-16 - 18:38:59
tack fina du!
önskar dig en trevlig söndag!
kram
samira

Liie

17:52:05 - 2012-12-17
Ja men bara för att man uppger källan betyder det inte att man får ta bilden, man måste ju ha tillstånd från ägaren för att få använda den (det kanske du har det vet inte jag och det var inte det jag kommenterade) det var att jag tyckte det var fel att skriva till alla dina läsare att det bara är att ta en bild från google, eftersom det är bildstöld och man kan åka på härliga skadestånd om ägaren till bilden hittar den och är lite tjurig av sig.

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: