Andra dagen!

CANON EOS 1000D +TAMRON 55-200MM       FOTOGRAF: Sophie Larsson (jag)
 
Andra dagen har passerat med julbord och dagen va mycket bättre än igår!
Börjar redan bli trött på julmat haha. Resten av dagen kommer gå åt att
plugga inför prov imorgon och att göra klart bokrecension på romanen
"I taket lyser stjärnorna" som också ska vara inlämnat imorgon.
Sen ska vi gå igenom ett kommande prov i religion! 
Tror ja går i taket snart.
Har ni något prov kommande
 
Besvarar era kommentarer imorgon!
 
GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL:
LUCKA 1 HÄÄR!!
LUCKA 3 HÄÄR!!
LUCKA 5 HÄÄR!!

Lotta

2012-12-06 - 17:17:41
Sv: Joda, det är bara bra med mig idag :) Har du några roliga planer för helgen då?? =)

Ellen

2012-12-07 - 17:02:22
Så fin bild :)

Marta

2012-12-07 - 21:42:40
otrolig fin bild!!!

Amelia

2012-12-10 - 17:29:56
Vilken fin bild! :)
Såg föresten att vi fotograferar med samma kamera :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: