Kvällens härligheter!

Instagram: Sophielarssoon
 
Ikväll någon gång så blir det antagligen att ta sig en cider på Road 63 med Sandra,
tänkte även fråga Linnéa men hon har blivit dålig så tror inte hon vill men ska kolla ändå! 
Annars blir det nog bara att chilla idag med familjen och lilla Norpan
 
Provet föresten gick käpp rätt åt helvete!!! 
Formuleringen på frågorna va helt koko och sen fanns det med en fråga vi inte
ens hört tala som varken i häftet eller av läraren. Bra va? 
 
Hatar när lärare formulerar om frågor osv! *jävla apor* 
Vem håller med? 

leonanyberg

2012-12-07 - 19:25:24
Sv; Jodå, hur är det själv? :)

Sofia

2012-12-07 - 19:31:49
Jadå, allt är bra. Själv? :)

Nicole [ Foto & Vardag ]

2012-12-07 - 20:20:42
Hej! Har nu skrivit ett inlägg som heter önskerubriker där man kan önska vad jag ska skriva om, t.ex. olika fototips eller redigeringstips ni vill lära er, eller vad ni vill lära er inom bloggdesign, och mycket mer. :) Kram ♥

http://twinstars.blogg.se/2012/december/onskerubriker.html#comment

Aili

2012-12-07 - 20:57:46
Vad dumt med en fråga som ingen sagt ni skulle ha... :/ Men jättefina bilder på dig, iaf! :)

AmandaB

2012-12-08 - 09:34:10
Allt bra idag? :D

MVH Amanda

I D A

2012-12-08 - 13:10:47
Sv: varsågod! åh tack så jättemycket! :D

Felicia

17:04:26 - 2012-12-08
SV: Hej du :) jag är bortbjuden på julbord med mina norska vänner så kan lova mig själv jag får en trevlig kväll :D
Vad ska du själv hitta på?

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: