Mina planer!

Instagram: Sophielarssoon
 
Ikväll klockan halv6, 6 ska jag hem till Michelle för tjejkväll med Linnéa och där möter vi massa andra brudar!
Ska blir super kul är hellre med mina vänner och bara har allmänt kul än o supa!
Håller ni med?
 
Igår efter skolan gick jag och Michelle för att ta en fika fick bli en varsin chai latte! MUMMS!
 
 
GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL LUCKA 20 & LUCKA 1!

WhoIsThis

2012-12-21 - 14:06:55
så mysigt o mumsssss

Mikaela

2012-12-22 - 13:25:25
Chai latte är de godaste! :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: