I LOVE THE SUMMER!



Skorts & Linne ifrån GinaTricot för 349:- och 129:-
Skor ifrån Din sko för 399:-

Mathilda - PHOTOGRAPHS

2012-06-10 - 17:29:24
Härlig blogg!

Skulle du kanske vilja göra ett bloglovinbyte? :)


Svar: använder inte bloglovin men jag använder blogkeen ^^
Sophie Larsson

S I L V I A

2012-06-11 - 19:09:35
SV: super! :D
Svar: hände i helgen då? ^^
Sophie Larsson

Anni

2012-06-11 - 21:22:52
gillar!
Svar: verkligen!
Sophie Larsson

Hästälskaren Veronica!

2012-06-13 - 23:25:15
I vilken pogram gör du dina klädcollage? :)
Svar: i paint jag bara klistrar in, annars gör jag dem i gimp :)
Sophie Larsson

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: