Bloggtips!

Här har ni ett tips på en super mysig blogg som drivs av en super go tjej som tar otroligt fina bilder.
En sida för er som älskar att fotografera! Jag rekomenderar verkligen att ni kikar in och
lämnar in en kommentar till henne!
 
 

anna

2012-10-07 - 20:16:39
hur mår du vännen?? :)

Marika Saarenpää

21:42:28 - 2012-10-07
Hejsan! Kikar in och hoppas på att allt är bra?
Kika gärna in hos mig och kolla även in min webbshop, länk hittar du på min meny :)
Förlåt om du inte vill ha sådana här kommentarer!

Liinn ♥

2012-10-07 - 21:55:34
Gud! Hennes blogg var riktigt fin :D <3
Din blogg är också super fin! <3

NILES (FOTO & VARDAG)

2012-10-08 - 09:09:39
sv: jaha där ser man, tycker du ska passa på å köpa en kanelbulle idag istället då , kram :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: