KAMDA.SE

 
 
Kamda.se, denna sidan älskar jag verkligen! Den har allt en kamera älskare behöver stativ, väskor, fjärrutlösare,
Olika filter till objectiven, kameraremmar, kamerablixtar, kameraregnskydd och SÅÅÅÅ himla mycket mer.  
Jag har olika filter och andra prylar ifrån denna sidan och jag älskar sakerna. Skulle inte klara mig utan mitt Close-up filter +10! Nästa inköp ifrån Kamda.se blir deras IR fjärr & Trådutlösare! 
 
Sen "enligt mig" är det inte skrämmande priser här heller! 
Så skit i Siba eller Elgiganten gå in på Kamda.se istället! 
Pssst.. Det är just nu fraktfritt, så passa på!

Angus

2012-10-04 - 21:54:11
Brukar oxå handla där när jag vill ha nått, trevliga filter tex!

josefine

2012-10-05 - 07:08:08
åh måste åxå fixa sånt!
för måste springa fram o tbx när jag fotar mig sj :(
var den dyr? alltså fjärstyraren eller vad det heter hehe

Alexandra

2012-10-05 - 16:28:34
Hej! Nu har Gina Triot släppt sin sko kollektion, lämna gärna en kommentar på min blogg om vad du tycker om dom! Kram :)

maja

2012-10-05 - 21:35:11
sv: jao fredagar går alltid hem;D sj?

Lilly (Sandra)

22:31:59 - 2012-10-05
Nu är jag tillbaka efter en längre paus med en nystart och MASSA ny inspiration till att skriva och fota :)

Hur är det med dig?
Kram

josefine

15:11:16 - 2012-10-06
sv: jaha trodde dom var dyra!
men tack iaf!

anna

2012-10-06 - 18:12:20
ingen fara :) ingen som kräver av en annan att de ska sitta vid datorn 24/7 ;)

Alexis

2013-11-18 - 18:09:41
Hur bra blogg som helst har du :)
Du får hemskt gärna kolla in min blogg, hoppas verkligen att du kommer gilla den :)
ha det bra
sv: Jag brukar köra på rätt billiga märken, men Isadoras lack är en favorit. Annars blir det väl OPI, China Glaze eller vad man nu hittar.

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: