Goodmorning!

CANON EOS 1000D + CANON 75-300MM                    FOTOGRAF: Sophie Larsson (jag)
 
Då var helgen snart över och imorgon börjar en 3 veckors lång praktik.
Jag kommer spendera den på Skafferiet i filipstad som är ett konditori. 
Eftersom jag läser konditori som inriktning m.m. Läser även barteknik och drycker! 
Jag börjar 06:30 och slutar kl 14:50 eller något. Är inte super duper taggad men 
de är riktigt trevliga där så det ska nog gå bra! 

Ninni - Foto & Vardag

09:42:31 - 2012-09-16
vad hade du för inställningar när du fotograferade månen? riktigt läckert

Matilda Johansson

10:27:34 - 2012-09-16
Svar: Får sätta mig och försöka när jag känner för det sen! (:

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: