Längtar...




Fy tusan vad jag längtar, det må vara 9 månader kvar men ffs man ska ju vara ute i god tid eller? 
Funderade även ett tag på att ändra min studentmössa men jag tror jag skiter i det jag får vara nöjd!
 
Har ni böjat kolla?

SARAH

2012-09-18 - 08:58:53
Japp du då?:D

Fanni

14:26:17 - 2012-09-19
Jag har redan en balklänning som jag köpte i somras. Längtar sjukt mycket efter att få ta på mig den och dansa med alla treor :)

Bea

2012-09-19 - 20:52:05
Fina klänningar:)

Tine

22:45:55 - 2012-09-19
Båda klänningarna var jättesnygga men färgen på den andra är så himla underbar! :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: