MY LIFE, HEART AND SOUL! (OM NORPAN)

 
Min älskade Norpan!
Norpan föddes den 22 mars 2012, hon blev min den 17 maj 2012.
Hon är en otroligt sprallig tjej, älskar att mysa, älskar att tugga på ben, älskar att pussas och mycket mer. 
Dock är hon väldigt osäker med nya människor vilket jag tycker är ganska tråkigt eftersom många av de som kommer till oss vill ju gärna hälsa på henne men det tillåter hon inte direkt utan då morrar hon istället. Men hon har blivit mycket bättre hon brukar nu även sitta i mina kompisars knän osv. Jag är mycket inponerad. 
 
Info om Norpan:
Namn: Norpan
Ålder: 10 mån (Januari 2013)
Ras: Papillon, Chihuahua, King charles, Nakenhund
Intressen: Busa, sova, prata, bära strumpor, mysa, pussas
Färg: Black Tan
 
Vill ni veta något mer? kommentera då.. 

selina

2012-09-15 - 18:53:27
Åh vad söt!!

anna

2012-09-16 - 01:43:20
jajamänsan sj då vännen? :)

Julia

2012-09-16 - 08:18:27
söt hund :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: