Typ hejhej..

 
Imorgon har vi alla 3:or spexfotografering på skolan. Tänker ännu inte skriva ut vad vi ska vara utan det får
ni se på bild imorgon antar jag! Men jag tror det kommer bli skit bra, har fixat klart det jag ska ha imorgon
iaf ;)
 
Har ni tagit era spexfoton? Vad var ni?

erika

2012-09-07 - 17:28:44
Sv. Tyvärr inte... :( Jag fick fullt upp i skolan och snuva och det ena och det andra.. Men jag har inte glömt det! :) Borde bli lite mer tid nästa vecka, så dåå! :D Eller du kanske vet nån sida där man hittar dem? :)

Annika

20:07:54 - 2012-09-07
Cool bild :)

Julia

2012-09-09 - 09:29:16
Hej jag undrar när du kommer att avsluta foto tävlingen ?? :D

Du jätte fin blogg!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: