When I get home!

 
GIMP "SKOLAN"
När jag kommer hem ska jag börja med ett inlägg om gimp som ni vill ha!
Men jag vet dock inte vad ni vill veta/lära er så när jag kommer hem ska
jag fixa ett inlägg där ni gärna får skriva vad ni vill lära er så
jag hänger med lite själv i vad jag gör! hehe :)

Emma

2012-09-04 - 17:30:52
Yes det fick jag! Fotografen tyckte bilden blev jätte fin! Själv tycker jag den blev okej.. kunde blivit bättre! :)

Fanny

2012-09-04 - 17:41:11
SV: Okej, vad bra!

Vad gör du ? (:

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: