One way or another..

CANON EOS 1000D + CANON 75-300MM    FOTOGRAF: Sophie Larsson (jag) 
 
Hittade ett usb i söndags som jag sparat en massa olika bilder på! Hittade bland annat denna på bilden som jag tog för bra länge sedan. La även över bilder jag har på denna datorn så jag kan göra en genomsökning och se vad det är för skit på datorn. igår när jag skulle starta den blev bilden blå med text och jag bara WTF? men följde instruktionerna men hallå vad är fel på skiten? Det är inte enda gången den blir konstig eller krånglar osv. Happy Bitch! 

♔ K A J S A

2013-02-26 - 19:17:13
Sv. hahaha! Själv var jag superblyg när jag var liten men när jag dansade zumba tänkte jag inte på om de var skämmigt eller inte. Hade fullt upp med att se till att göra rätt, vilket jag tror andra och gjorde ;)

Emmy

2013-02-26 - 20:43:17
sv;
Jaa har sett såna recept och en video när två gör chokladfondanter, verkar inte så svårt... Dessvärre har inte jag några ugnsformar än, men får se när vi skaffar såna så kan jag testa att baka/göra chokladfondanter! ^^

Meia Lindholm

12:37:33 - 2013-02-27
Hej awesome du! :D
Nu tänkte jag bara meddela att en ny veckans blogg är uppe:
http://mejjsy.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html#comment.
Jag hoppas du är med. Det är så kul när folk är med! :D

Kramar Mejjsy.

/ Om du inte gillar detta ta kontakt med mig så ska jag inte skicka mera! /

Mikaela

2013-02-27 - 20:46:44
- Jaha okej! :) Väldigt söt! ;)

Allt bra idag? :)

Sanna

2013-03-03 - 15:52:51
Himla mysig blogg!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: