TV-SERIER

 
Hej mina godingar! sitter just nu och tänker på att tipsa er om lite olika serier jag gillar och tycker ni också borde kolla på! Serierna handlar om lite allt möjligt! Sen vore det kul om ni kanske kunde tipsa mig om någon bra serie! 
 
The Carrie Diaries:
 
Pretty Little Liars: 
 
The Lying Game: 
 
The New Normal: 
 
The Mindy Project:
 
The Walking Dead: 

Sandra

2013-02-23 - 14:41:02
Hej! Jag tycker att ditt tema är så fint och testade att ta den jag med. Det enda problemet är att jag inte vet hur man ska fixa designen nu i stilmallen för det finns liksom inga koder, utan man måste skriva in själv, så då undrar jag hur du har gjort?? :)

Elvirus

2013-02-23 - 14:50:07
Ska kolla PLL idag! ^^

sv; Haha, min klass har fått sina studentmössor nu.. Men inte jag ;) Haha

emilia blomqvist

2013-02-24 - 11:40:51
Hej :) Vill tipsa om nåra till:

Vampire diares
Gossip Girl
Lost
Portkod 1321
Dem e bäst :) PLL också! Haha

Anja

22:38:31 - 2013-02-24
One tree hill är den absolut bästa serien som finns. Den gör ingen besviken. The vampire diaries och Gossip girl är ju självklara flickfavoriter också.

Sedan tycker jag att veronica mars är väldigt bra :)
hmm, how i met your mother är en underhållande favorit och desperate housewifes blir man aldrig uttråkad av heller.

Just nu har jag läst i tidningar att serien Girls är väldigt het så tänkte precis sätta mig ner och kolla in den. Hoppas du fått några nya tips.

Jo, kyle xy är även väldigt annorlunda och bra! :)

Nadja

2013-03-10 - 21:12:04
sv; Desamma! Allt är bara bra tack, själv då=)

Du måste kolla på Revenge, The following, The killing (endast 2 säsonger med 13 avsnitt per säsong, + att Joel Kinneman har huvudroll) och Vampire Diaries. Sedan är OC, greys anatomy, desperate, beverlyhills och 90210 klassiker;D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: