Welcome home!

 
Vilken dag!
Idag gick lilla syster m familj komma hem och innan det så fixade mamma mat åt dem så det bara var att äta. Så lillplutten har sovit i stort sett hela dagen och en liten stund av det fick jag hålla honom och där somnade han. En otroligt lugn o go bebis ska jag säga. Ca vid halv 7 kom mormor o morfar och morbror o nattis till syster också och hälsade på han och han va hos olika personer och inte ett ljud kom från han! Åhh han är så himla söt går inte att sluta titta på han! 
 

Sabina

2013-02-01 - 21:13:06
Hej! Förlåt om jag tjatar men vill kolla om du kan göra designen jag skicka till dig? Annars får jag försöka få tag i nån annan! Kram Sabina

Marika

2013-02-02 - 10:27:03
SV: Aa det var den, allt bra med dig? :)

I D A ♥☺

12:40:59 - 2013-02-02
Sv: Varsågod! hihi japp jättegott :D

jessica

2013-02-02 - 13:22:05
Ja, jag beställde ett glas, en penna och tydligen ett plastförkläde som man kan välja om man vill ha iför klänningen när släkt och vänner ska hänga en massa saker runt halsen, så att klänningen inte blir förstörd liksom :) men det var nog det, hehe ^^

Enya♥

2013-02-02 - 16:31:55
Sv; tack finis! haft en bra dag? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: