Armbandskungen.se

 
Armbandskungen.se innehåller otroligt fina armband till sagolika priser. Allt från Shamballa, pärlor, hjärtan,
dödskallar och mycket mer där till! Mina egna favoriter är shamballa armband vilket jag redan har 2 utav! 
För er som älskar armband är det en sida för dig! Varför inte passa på nu när även det är fri frakt!
 
Armband med kors HÄR!
Shamballa armband rött & vitt HÄR!
Shamballa armband vitt HÄR!
 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN!
 

Shimo - Lidingös största blogg

2013-01-04 - 16:38:08
Armbandet i mitten var ju skitsnyggt! :)

MITT NAMN ÄR SHIMO OCH JAG DRIVER LIDINGÖS STÖRSTA BLOGG!

När jag var 16 år blev jag gravid och bestämde mig för att behålla barnet.
Det blev världens finaste och bästa pojke som heter Angel!
Följ mig i min vardag som ung mamma och kändisbloggerska och fråga mig gärna om tips på allt mellan himmel och jord.
Kostfrågor, kärleksfrågor och sexfrågor tycker jag är extra kul eftersom det är några av mina större intressen och jag är den mest öppna person som finns, vilket gör mig och min blogg bättre än alla andras ;)

Nu när mina besökare blivit betydligt fler när jag börjat blogga igen efter min bloggpaus så har jag nu möjligheten att ha regelbundna tävlingar på bloggen för alla mina älsklingspullor!

Just nu tävlar mina läsare om en ORGASMIC RABBIT från DORCEL.
Allt du behöver göra är att kommentera inlägget så är du med och tävlar om den.
För större chans att vinna så behöver du länka till tävlingsinlägget på din Facebook/Tumblr/annat och på din blogg om du har en.
TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 10:e JANUARI SÅ TA CHANSEN! ;)
När tävlingen är avslutat kommer det direkt upp en ny tävling och det fortsätter alltid att komma nya tävlingar så fort den föregående är avslutat.

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Puss på dig, er och alla i hela världen!
xoxo Shimo

Agnes

2013-01-04 - 16:44:14
Sv; Nu följer jag dig! :)

Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev :)

clara

2013-01-04 - 17:16:35
sv: vad bra, det är samma här. Du har en väldigt fin blogg du! :) kram

Ida

2013-01-04 - 21:16:19
Jadå :D Planer för idag? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: