GÄSTBLOGG 4#

 
 
Hej hej! 
Eftersom att jag nu får gästblogga hos Sophie tänkte jag först säga tack
och presentera mig själv inför er som läser Sophies fina blogg!
Mitt namn är Lina, jag är 14 år, demi-vegetarian & fotointresserad.
På min blogg skriver jag mestadels om foto, vilket man kanske hör på namnet linaphoto.blogg.se.
Titta gärna förbi!
 
 

Izabella

2013-01-06 - 13:14:02
Hej! Fin blogg:)
Kolla gärna in på min blogg och kanske slänga ut en kommentar.
Kram!

Ida

2013-01-06 - 13:18:30
Inget speciellt, bara stallet :) Allt bra annars? :P

Emma

2013-01-06 - 13:47:10
Förlåt om jag är lite efter, men vad är demi-vegitarian? ;)

Svar; Tack så mycket, jo det är bara bra med mig :)

Emma

2013-01-06 - 14:46:18
Ja, de stig något om demi-vegetarian i gästbloggningen ;)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: