Min dag!

CANON EOS 1000D + TAMRON 55-200MM   CLOSE-UP +10      FOTOGRAF: Sophie Larsson (jag)
 
Usch dagen började inte alls roligt som jag skrev igår är det nog på G med ögoninflamation och läkaren sa att
det kommer att klibba ihop ögat när du vaknar och imorse gjorde de det! Så jag ringde och berättade så imorgon
vill han ha in mig igen för att kika! men vet inte riktigt vad han ska kika efter? han hittadeju inget igår! 
 
Men lite senare idag så stack vi iväg till ulvsbys smådjursklinik där Norpan fick vaccination och Musse fick sina
bollar klippta! Så nu är jag nöjd och pank! 
 
Hämtade även balklänningen som kommit, har inte provat den än dock! 

filippa

2013-01-09 - 18:08:54
Snygg design!

Nathalie :)

2013-01-09 - 18:31:21
sv: jajamän! :) allt bra? :)

Moa Eriksson

18:42:59 - 2013-01-09
oj hoppas det fixar sig med ögat!

Liv

2013-01-10 - 18:03:52
ungefär 80 unika per dag, vad har duu? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: