Veckans bloggläsare! 3#

 

Till Dig Och Din Blogg-
Du Är En Fin Tjej Med Framtiden Framför Dig
Kanske Blir Du En Paparazzi Eller Bara En Fotograf
Vilket Som För Det Spelar Ingen Roll Du Är Älskad Ändå Och Din Blogg Går På Du Tar Ingen Skit För Du Vet Att Inget Är Lönt Det. När Man Ser Din Blogg Ser Man Stor Framgång Som Är Full Av BloggKärlek Tack.

 

GRATTIS TILL: snelpanii

 
Det är så otroligt svårt att välja någon. Allt ni skriver berör verkligen hjärtat! 
 

Cassandra

2013-01-07 - 12:39:17
Kika gärna in på min blogg och var med i tävlingen där du kan bli "veckans blogg"!! kram

J U L I A

2013-01-07 - 12:41:51
Var gärna med på dagens blogg som avslutas på fredag! :D
Kram Julia

Josefin

2013-01-07 - 12:53:36
Sv: Hihi, åh vad kul :D kram

K A J S A

2013-01-07 - 12:59:58
Grattis till henne :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

2013-01-07 - 13:02:33
SV: Jag med, så tråkigt med blask :( Våren & sommaren kan gärna komma i förväg ;)

Emilia,Melina

2013-01-07 - 13:19:36
Sv. Tack Så Mycket Kommer En Länk Hit Sedan Som Tack:)

Anonym

2013-01-07 - 14:39:45
Din blogg är jätte inspirerande! Älskar att du skriver om allt ifrån foto till personliga grejer till tips. Så glad att jag hittade in på bloggen och det märks verkligen att du bryr dig om den och tycker det är kul! Önskar dig all framgång, det verkar du vara värd! Kram :)

Kolaco

2013-01-07 - 14:40:12
Din blogg är jätte inspirerande! Älskar att du skriver om allt ifrån foto till personliga grejer till tips. Så glad att jag hittade in på bloggen och det märks verkligen att du bryr dig om den och tycker det är kul! Önskar dig all framgång, det verkar du vara värd! Kram :)

Sanna

2013-01-07 - 16:44:18
Med! :)
Superfin blogg!
Superfin tjej!
Superfina bilder!
Stor inspiration! :)

Lina

2013-01-07 - 17:46:09
Din blogg ger inspiration
Den får mig att vilja fota
Den finns alltid där
Den är supermega bra
Hoppas den blir riktigt känd för det är den värd!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: