Veckans bloggläsare + Ny omgång! 4#

Din blogg är jätte inspirerande! Älskar att du skriver om allt ifrån foto till personliga grejer till tips. Så glad att jag hittade in på bloggen och det märks verkligen att du bryr dig om den och tycker det är kul! Önskar dig all framgång, det verkar du vara värd! Kram :)
 
Vinnaren får en länk i min meny i 1 vecka!

Ronja

2013-01-13 - 21:42:26
jag är med! :)

Thea

00:18:11 - 2013-01-14
Hittade hit väldigt nyligt och föll direkt för att det var så stor variation i din blogg. Både personligt, tips och tävlingar. Att inläggen dessutom verkar väldigt genomtänkta, välplanerade och snygga gör det bara ännu roligare att klicka in hit och läsa! Fortsätt som du gör, du har en jättebra blogg och är säkerligen en stor inspirationskälla för många! :) Kram!

Lina (Lifeaslina)

2013-01-14 - 09:15:46
Hej jag tycker din blogg är välidigt inspirerande med alla fina bilder du har. Du är gymt duktig på att fota och skriver bra!

Amanda Lundqvist

09:51:12 - 2013-01-15
Jag är med å tävlar ! :) hittade din blogg för några veckor sedan! Och jag fastnade för att den verkade så bra och intressant! Super fin design gör ju ett + också!:) forstätt såhär så kommer du få mer läsare för de är bloggen värd!:)

(Ifall jag skulle bli veckans blogg läsare får du ge ut lösen till folk!:)

Användarnamn: Amanda
Lösenord: hej

Ha de så bra!:)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: