Visste ni?

 
Själv hade jag ingen aning om att i Sverige föds det upp flera hundra hundar för att skickas till England och
användas till djurförsök! Men jag vill göra skillnad och rädda dem från ett hemsk liv..
 
Djur är det bästa jag vet! Jag valde att censurera en bit av bilden då den va ganska grotesk och vill inte utsätta
mina läsare för det. Men jag tycker ni ska gå in på DJURRÄTTSALLIANSEN på Facebook och hjälpa dem i att
få ett stopp på denna galenskap! 
 
 
KLICKA HÄR FÖR ATT BIDRA!

yasmine modell mamma och fru

2013-01-05 - 20:01:28
oki ja jag hoppas på någon av dom.
får se vad det blir.
650 sägs ju dock vara lite bättre. den är ju inte sämre än föregångaren.
kraam på dig

ellie

2013-01-06 - 10:57:27
Vilken fin blogg du har :))

Liinn ♥

2013-01-06 - 15:51:59
Nej gud vad hemskt :( Så himla dumt ju!

Ida

2013-01-06 - 21:01:07
Det är helt sjukt faktiskt. Man blir så fruktansvärt arg!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: