BB CREAM!

För ett tag sedan bestämde jag mig för att pröva BB-cream & jag blev helt såld på dess pris och på hur bra det va! Jag kör på Maybeline's BB-cream och den är jag nöjd med och priset för den är 119kr vilket är ett kanon pris! Har ni provat dessa? isf vilket märke o vad tycke du? ✿
 

Malin

2013-06-27 - 16:54:35
-ja! :)
vad gör du då? :)

jessica

2013-06-27 - 22:28:47
Har kikat lite nu eftersom jag inte har hunnit på länge i och med resan osv.. :) jättefina bilder har du!

Elin Horn

2013-06-28 - 12:29:18
Jaha, köpte du något mer än bikinin på ellos? :)

Anna

2013-06-28 - 19:26:26
Jag har använt en Garnier BB Cream som jag tycker är både prisvärd och funkar jättebra! Nu har jag dock börjat fundera på en CC-kräm istället. Har du några tips/tips/tankar kring det?

Ha en fiin helg =)

Linnéa

2013-06-28 - 20:38:05
Åh kanske nått att prova då <3

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: