Härlig dag & trötta fötter!

Hade en underbar dag idag och fick med mig en massa kläder osv. Kommer ta kort o visa er vad jag köpte imorgon. Nu är jag pank men får pengar igen snart men dem ska jag spara på nu i arbetslösa tider! Kommer även snart upp en tävling på bloggen som ni har frågat om! 
 

Esmeralda <3

2013-06-25 - 22:08:28
Tjena! gillar du träningsbloggar? Då kanske du (om du vill såklart) kan kolla in min och säga vad du tycker och om du gillar den så får du gärna följa den via bloglovin (Säg till så följer jag såklart din tillbaka ;) ) Kramis kramis på dig ^^

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: