Mina nya älsklingar!

Nu börjar jag äntligen gå ner i varv. Efter en händelserik vecka så är jag nu helt slut! Snart drar jag igång med lite jobb osv. Kommer att komma ut något snart som jag hoppas passar er alla! här får ni en liten ledtråd "hmm hoppas du har koll på tiden".
 
Har även köpt ett par loafers och jag älskar dem!!! PUSS♥

amanda

2013-06-17 - 19:00:27
sv: åh okej, vad tråkigt :( jag har testat lite grann men då har ena menyn blivit bredare eller så har menyn lagt sig över "stället" där inläggen kommer du vet? :)

grattis till studenten förresten :D

Emilia

2013-06-17 - 20:04:28
Svar: okej, det låter ju kul :) ikväll ska jag nog bara chilla framför datorn en stund och sedan gå och lägga mig. Vad ska du göra imorgon då? ^^

frida

23:49:20 - 2013-06-17
åh, så snygga! :D

Cajsa

23:56:13 - 2013-06-17
allt bra med dig idag sötnos?

Linda [fotoblogg]

11:29:57 - 2013-06-18
Så snygga!
Skulle du kunna rösta på mig i denna tävling http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html#comment är nummer 13 och man röstar i en "röstruta" längst ner i inlägget. Skulle verkligen betyda mycket! Du får även en länk på min blogg om du skriver då du gjort detta! :) Kram

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: